


544,00 zł
Cena regularna:
878,00 zł

3 144,00 zł
Cena regularna:
3 897,00 zł

844,00 zł
Cena regularna:
1 080,00 zł

533,00 zł
Cena regularna:
830,00 zł

379,68 zł
Cena regularna:
489,68 zł

288,00 zł
Cena regularna:
434,11 zł

157,00 zł
Cena regularna:
228,05 zł

298,00 zł
Cena regularna:
438,74 zł

348,00 zł
Cena regularna:
509,36 zł

1 267,00 zł
Cena regularna:
1 455,00 zł

1 072,00 zł
Cena regularna:
1 287,00 zł

88,00 zł
Cena regularna:
118,08 zł

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
REJESTRACJA:
- Czy muszę rejestrować konto w celu dokonania zakupu?
Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i nie jest wymagana do procesu złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że założenie konta w sklepie wiąże się z wieloma udogodnieniami takimi jak brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach, możliwość monitorowania w dowolnym momencie stanu realizacji Twojego zamówienia, otrzymywanie informacji o nowościach, promocjach, trendach - Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
ZAMÓWIENIA:
- Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak. Jednak w przypadku zamówień telefonicznych jedynym sposobem płatności jest uprzednia wpłata należności na wskazane konto - Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Jak najbardziej. Jednak wysyłka zamówienia za granicę wiąże się z dodatkową opłatą kosztów dostawy. - Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie przekazywane jest do realizacji niezwłocznie po jego dokonaniu. O rezygnacji należy poinformować nas drogą mailową. Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze nadana. - Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeśli wahasz się nad zakupem danego produktu a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj wybrany produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu, to właśnie w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz do nich wrócić , przenieść do koszyka lub usunąć z przechowalni.
ZWROTY i REKLAMACJE
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak. Każdy klient ma prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia, bez podawania powodu zwrotu. Formularz niezbędny do odstąpienia od umowy znajduje się w zakładce „Regulamin sklepu” - Czy zakupiony produkt mogę wymienić na inny?
Niestety nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Można oczywiście dokonać zwrotu zakupionego produktu, a następnie złożyć nowe zamówienia na inny produkt - W jaki sposób mogę reklamować zakupiony produkt?
W celu reklamacji zakupionego towaru należy się z nami skontaktować poprzez email lub telefoniczne w celu przekazania szczegółów reklamowanego towaru.
Jeśli na powyższej liście nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, prosimy Cię o kontakt. Będzie nam miło na nie odpowiedzieć.
Zapraszamy!!!