Kolekcje
Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA:

  • Czy muszę rejestrować konto w celu dokonania zakupu?

    Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i nie jest wymagana do procesu złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że założenie konta w sklepie wiąże się z wieloma udogodnieniami takimi jak brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach, możliwość monitorowania w dowolnym momencie stanu realizacji Twojego zamówienia, otrzymywanie informacji o nowościach, promocjach, trendach

  • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

    W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

ZAMÓWIENIA:

  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Tak. Jednak w przypadku zamówień telefonicznych jedynym sposobem płatności jest uprzednia wpłata należności na wskazane konto

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

    Jak najbardziej. Jednak wysyłka zamówienia za granicę wiąże się z dodatkową opłatą kosztów dostawy.

  • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie przekazywane jest do realizacji niezwłocznie po jego dokonaniu. O rezygnacji należy poinformować nas drogą mailową. Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze nadana.

  • Co to jest przechowalnia?

    Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

    Jeśli wahasz się nad zakupem danego produktu a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj wybrany produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu, to właśnie w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz do nich wrócić , przenieść do koszyka lub usunąć z przechowalni.

ZWROTY i REKLAMACJE

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

    Tak. Każdy klient ma prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia, bez podawania powodu zwrotu. Formularz niezbędny do odstąpienia od umowy znajduje się w zakładce „Regulamin sklepu”

  • Czy zakupiony produkt mogę wymienić na inny?

    Niestety nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Można oczywiście dokonać zwrotu zakupionego produktu, a następnie złożyć nowe zamówienia na inny produkt

  • W jaki sposób mogę reklamować zakupiony produkt?

    W celu reklamacji zakupionego towaru należy się z nami skontaktować poprzez email lub telefoniczne w celu przekazania szczegółów reklamowanego towaru.

Jeśli na powyższej liście nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, prosimy Cię o kontakt. Będzie nam miło na nie odpowiedzieć.

Zapraszamy!!!

 
+48 571871903
+48 571871904
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl