Kolekcje
Promocje
MERLOT niebieskie krzesło,  złote nogi, wybór kolorów
MERLOT niebieskie krzesło, złote nogi, wybór kolorów
478,00 zł 378,00 zł
szt.
Witryna HANDY 54cm metalowe nogi
Witryna HANDY 54cm metalowe nogi
599,00 zł 499,00 zł
szt.
Garderoba HANDY 104cm metalowe nogi
Garderoba HANDY 104cm metalowe nogi
599,00 zł 529,00 zł
szt.
Stół HANDY 140cm metalowe nogi
Stół HANDY 140cm metalowe nogi
945,00 zł 799,00 zł
szt.
Komoda L2 LION 90cm
Komoda L2 LION 90cm
699,00 zł 549,00 zł
szt.
Szafka RTV LION 150cm
Szafka RTV LION 150cm
699,00 zł 548,00 zł
szt.
Komoda L3 LION 150cm
Komoda L3 LION 150cm
1 099,00 zł 868,00 zł
szt.
Kredens LION 150cm
Kredens LION 150cm
999,00 zł 768,00 zł
szt.
Witryna LION 84,5cm
Witryna LION 84,5cm
999,00 zł 798,00 zł
szt.
Witryna LION 56cm
Witryna LION 56cm
899,00 zł 678,00 zł
szt.
Witryna LION 80cm
Witryna LION 80cm
1 288,00 zł 978,00 zł
szt.
Szafa L2 LION 90cm
Szafa L2 LION 90cm
1 259,00 zł 988,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA:

  • Czy muszę rejestrować konto w celu dokonania zakupu?

    Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i nie jest wymagana do procesu złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że założenie konta w sklepie wiąże się z wieloma udogodnieniami takimi jak brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach, możliwość monitorowania w dowolnym momencie stanu realizacji Twojego zamówienia, otrzymywanie informacji o nowościach, promocjach, trendach

  • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

    W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

ZAMÓWIENIA:

  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Tak. Jednak w przypadku zamówień telefonicznych jedynym sposobem płatności jest uprzednia wpłata należności na wskazane konto

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

    Jak najbardziej. Jednak wysyłka zamówienia za granicę wiąże się z dodatkową opłatą kosztów dostawy.

  • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie przekazywane jest do realizacji niezwłocznie po jego dokonaniu. O rezygnacji należy poinformować nas drogą mailową. Informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze nadana.

  • Co to jest przechowalnia?

    Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

    Jeśli wahasz się nad zakupem danego produktu a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj wybrany produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu, to właśnie w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz do nich wrócić , przenieść do koszyka lub usunąć z przechowalni.

ZWROTY i REKLAMACJE

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

    Tak. Każdy klient ma prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia, bez podawania powodu zwrotu. Formularz niezbędny do odstąpienia od umowy znajduje się w zakładce „Regulamin sklepu”

  • Czy zakupiony produkt mogę wymienić na inny?

    Niestety nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Można oczywiście dokonać zwrotu zakupionego produktu, a następnie złożyć nowe zamówienia na inny produkt

  • W jaki sposób mogę reklamować zakupiony produkt?

    W celu reklamacji zakupionego towaru należy się z nami skontaktować poprzez email lub telefoniczne w celu przekazania szczegółów reklamowanego towaru.

Jeśli na powyższej liście nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, prosimy Cię o kontakt. Będzie nam miło na nie odpowiedzieć.

Zapraszamy!!!

 
+48 571871903
+48 571871904
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl