Metalowy wieszak z półką w kolorze czarnym, VERO
Opis
Metalowy wieszak z półką w kolorze czarnym VERO
Nowoczesny metalowy wieszak VERO w czarnym kolorze ma geometryczną konstrukcję, którą tworzą żeberkowe, mocne pręty ze stali. Prezentuje minimalistyczną formę, idealnie wpisującą się w niewielki przedpokój. Dobrze wykorzystuje powierzchnię ściany, nie zabierając wnętrzu przestronności i stanowi ergonomiczne dopełnienie wnętrza. Zaletą czarnego wieszaka z metalu jest szeroki rozstaw 5 haczyków, dodatkowy drążek oraz górna półka, na której można przechować rzeczy.
Zalety czarnego wieszaka z metalu
Do atutów stalowego wieszaka VERO zalicza się elegancki wygląd, który podkreśla matowa powłoka. Docenią go miłośnicy prostych i praktycznych form. Dodatkową wartością metalowego wieszaka, jest:
- trwałość – hartowana stal sprawia, że wieszak VERO jest mocny i nie ulega odkształceniu, a powłoka jest odporna na zarysowania,
- funkcjonalność – ścienny wieszak VERO dobrze wkomponowuje się w przedsionek, nie ograniczając jego przestrzeni,
- minimalistyczny design – prosty profil sprzyja małemu wnętrzu.
Metalowy wieszak VERO dopełni nie tylko domową przestrzeń, ale sprawdzi się także w recepcji, biurze i dowolnym miejscu publicznym. Zachwyca geometryczną konstrukcją, która do przestrzeni wprowadza ład i uporządkowanie.
Do jakich wnętrz pasuje czarny metalowy wieszak?
Produkt ma nieskomplikowany wygląd, dlatego dobrze będzie się prezentował w nowoczesnym i minimalistycznym przedpokoju. Czarna stal to również charakterystyczny dodatek industrialnych przestrzeni. Praktyczny wieszak z metalu VERO szczególnie docenią użytkownicy wnętrz małych – ma zgrabną konstrukcję i łatwo się wyróżni na tle ściany. Perfekcyjnie wyznaczy strefę, w której gość wygodnie zdejmie odzież wierzchnią.
Dane techniczne:
- Wieszak wykonany ze stali, pokrytej czarnym lakierem
- Zastosowano 5 solidnych haczyków i drążek na ubrania
- Maksymalne obciążenie: 15 kg
Wymiary:
- Wysokość: 20 cm
- Szerokość: 70 cm
- Głębokość: 20 cm
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.